Іванова, В. В. Концептуальні підходи до управління ціноутворенням на туристичних підприємствах [Текст] / В. В. Іванова> // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 3. - С. 151-156 : рис. - Бібліогр.: 13 назв Рубрики: Економіка туризму в Україні--Туристичні підприємства--Маркетинг--Цінова політика підприємства -- Управління ціноутворенням Анотація: У статті обґрунтовано концептуальні підходи до управління ціноутворенням на туристичних підприємствах. Запропоновано використовувати комплексний підхід до розробки уніфікованого алгоритму формування ціни на основі відомих методів ціноутворення з орієнтацією на кінцевий результат, бажаний для підприємства. Туристичним підприємствам запропоновано задіяти системний підхід до корегування цін, розробляючи та використовуючи систему знижок і надбавок. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |