Кравців, І. К.
    Маркетинг сільських територій як чинник нарощування соціально-економічного потенціалу прикордонного регіону [Текст] / І. К. Кравців // Регіональна економіка. - 2015. - № 4. - С. 95-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільські території--Соціально-економічний розвиток--Україна
   Транскордонне співробітництво--Прикордонні території

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг регіональний -- громада територіальна -- людський капітал
Анотація: Доведено, що маркетинг сільських територій прикордонного регіону має власну специфіку розвитку, яка визначається особливостями формування людського капіталу прикордонних сіл.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)