Габенко, Людмила.
    Кінезіологія як ефективний психолого-педагогічний ресурс [Текст] / Л. Габенко // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 15/16. - С. 30-33 : іл. - Бібліогр.: с. 33. - Зміст: Кінезіологічна гімнастика як засіб підвищення ефективності навчально-виховного процесу ; Кінезіологічні вправи на озброєння колегам
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Кінезіологія
Кл.слова (ненормовані):
гімнастика для мозгу -- стрес -- міжпівкульова взаємодія -- рухова терапія -- кінезіотерапія -- вніб 3
Анотація: Навчальне навантаження на дитину негативно впливає не лише на її навчальну мотивацію та моральні сили вчитися далі, погіршує психічний стан учня, школа поступово знищує здоров'я дитини. В школу приходить менше 70% здорових першокласників і лише трохи більше 10% здорових дітей є випускниками шкіл.Пропонуються сучасні методи для підготовки успішного та здорового учня.


Дод.точки доступу:
Деннісон, Пол (американський вчений, засновник освітньої кінезіології) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)