Кушерський, А. М. Соціальні медіа як засіб поширення інформаційної продукції президентських бібліотек США [Текст] / А. М. Кушерський> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2015. - № 3. - С. 88-96. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805
Рубрики: Національні бібліотеки--Інтернет Кл.слова (ненормовані): соціальні мережі -- Facebook -- Youtube -- імідж установи -- електронні ресурси Анотація: У статті розглянуто та проаналізовано особливості застосування інструментарію соціальних медіа у роботі президентських бібліотек США у контексті підвищення інформаційно-комунікаційного потенціалу та створення позитивного іміджу установ. Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |