Кучерук, О. Співідношення понять "методика навчання", "технологія навчання", "метод навчання" як лінгвометодична проблема [Текст] / О. Кучерук> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 8-13. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська мова--Методика Кл.слова (ненормовані): методика навчання -- технологія навчання -- метод навчання -- лінгвометодика -- синектика Анотація: Розглянуто проблему розвитку поняттєвого апарату лінгвометодики. На основі аналізу і синтезу науково-методичних думок визначено співвідношення між поняттями "методика навчання", "технологія навчання", "метод навчання" та розкрито їх суть у лінгвометодичному розрізі для формування професійно-методичної свідомості педагогів-словесників. Запропоновано методичні рекомендації до використання наведених понять у теорії і практиці мовної освіти. Наведено орієнтовну модель синектики, визначено принципи, навчально-організаційні умови синектичної взаємодії вчителя та учнів, показано можливості використання синектики як методу і технології в навчанні української мови. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |