Сташко, Жанна. Ніщо не завадить нам гратися! Як провести квест на уроці: методичні підходи [Текст] / Ж. Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 1. - С. 22-27 : іл. - Бібліогр.: с. 27 Рубрики: Педагогічні технології--Квест-метод Кл.слова (ненормовані): гейміфікація Анотація: Ігри слугують для отримання нових навичок і корисного досвіду, який важко отримати в інших умовах. Школярі краще запам'ятовують інформацію завдяки навчальним іграм, а не на звичайних уроках, тому що отримують знання, коли вирішують свої завдання. Квести як різновид гри призначені для вирішення саме таких завдань - цікавих (є інтрига) і корисних (здобуваєш нові знання в незвичний спосіб). Геймифікація - це використання ігрових практик і механізмів у неігровому контексті для вирішення проблем. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |