Бондаренко, Юрій.
    Предметоцентризм у викладанні літератури [Текст] / Юрій Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 4. - С. 15-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
текстоцентризм -- феноменальність -- індивідуалізація -- контекстність -- ідеаційність -- світогляд
Анотація: Розглянуто систему принципів і підходів до організації навчального процесу, які безпосередньо випливають зі специфіки літератури як предмета шкільного циклу. Наведено систему концептуально важливих підходів для функціонування української літератури як навчальної дисципліни. На перше місце поставлено принцип текстоцентризму, оскільки саме текстуальна робота є основним видом діяльності, що забезпечує розвиток школярів. Його реалізація можлива тільки на технологічній основі, коли вчитель здатний створити навчально-дослідницький алгоритм, виходячи з наявних у методиці навчання літератури шляхів аналізу літературного твору.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)