Гуштан, Т. В.
    Концептуальні засади функціонування інформаційно-комунікаційної системи управління товарним асортиментом [Текст] / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 1. - С. 36-40. - Бібліогр. с. 40 (6 назв)
Рубрики: Роздрібна торгівля--Інформаційні технології
   Торговельні підприємства--Конкурентоспроможність

Анотація: У статті розглянуто основні засади категорійного менеджменту. Визначено мету категорійного менеджменту - забезпечення максимального задоволення потреб покупців і одночасно підвищення ефективності взаємодій між постачальником і продавцем. Наведено етапи формування і реалізації асортиментної політики, в яких бере участь категорійний менеджер, та зони його відповідальності. Розглянуто основні елементи інформаційно-комунікаційної системи та фактори, які впливають на вибір каналу комунікації. Охарактеризовано забезпечувальні системи, які є інформаційно-технологічним базисом для вирішення функціональних задач категорійного менеджменту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)