Гриш, Н. І.
    Аутична дитина. Теорія та практика роботи [Текст] / Н. І. Гриш // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 6 (червень). - С. 9-15
Рубрики: Аутизм--Психолого-педагогічна корекція
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: В організації роботи з дітьми-аутистами розглядають два основні напрямки, теоретичні та практичні дослідження яких важливі для розвитку і адаптації дитини до реального життя: порушення поведінки та затримка у психічному розвитку. Оскільки в разі аутизму формуються особистісні аномалії, що поєднуються з розладами поведінки і порушенням розумового розвитку, виникає необхідність корекційної роботи у згаданих напрямках.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)