Козак, О. А. Формування брендів регіональних продуктів як спосіб популяризації України на міжнародному ринку [Текст] / О. А. Козак> // Економіка АПК. - 2017. - № 6. - С. 53-59 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Аграрний ринок--Маркетингова діяльність--Україна--Європейський Союз (ЄС) Кл.слова (ненормовані): бренд -- інтелектуальна власність -- євроінтеграція Анотація: Мета статті - проаналізувати поняття брендів загалом та брендів регіональних продуктів зокрема, визначити напрями формування регіональних брендів як способу популяризації України на міжнародному ринку. Наукова новизна полягає в розробці теоретичних основ і практичних рекомендацій щодо питань формування регіональних брендів як способу популяризації України на міжнародному ринку в контексті підписання Угоди про асоціацію Україна-ЄС. Дод.точки доступу: Беженар, І. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |