Козак, О. А.
    Формування брендів регіональних продуктів як спосіб популяризації України на міжнародному ринку [Текст] / О. А. Козак // Економіка АПК. - 2017. - № 6. - С. 53-59 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрний ринок--Маркетингова діяльність--Україна--Європейський Союз (ЄС)
Кл.слова (ненормовані):
бренд -- інтелектуальна власність -- євроінтеграція
Анотація: Мета статті - проаналізувати поняття брендів загалом та брендів регіональних продуктів зокрема, визначити напрями формування регіональних брендів як способу популяризації України на міжнародному ринку. Наукова новизна полягає в розробці теоретичних основ і практичних рекомендацій щодо питань формування регіональних брендів як способу популяризації України на міжнародному ринку в контексті підписання Угоди про асоціацію Україна-ЄС.


Дод.точки доступу:
Беженар, І. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)