Фасоля, Анатолій.
    Читацька компетентність: що формуємо, що і як перевіряємо й оцінюємо / Анатолій Фасоля // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 9. - С. 8-15 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Компетентнісне навчання--Упровадження
Кл.слова (ненормовані):
компетенція -- структура читацької компетентності -- субкомпетентність
Анотація: Висвітлені ключові проблеми, пов'язані з упровадженням компетентнісного навчання у практику сучасної школи, визначено зміст читацької компетентності, доведено доконечну потребу формування її якісної характеристики компетентного учня-читача.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)