Фасоля, Анатолій. Читацька компетентність: що формуємо, що і як перевіряємо й оцінюємо / Анатолій Фасоля> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 9. - С. 8-15 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Компетентнісне навчання--Упровадження Кл.слова (ненормовані): компетенція -- структура читацької компетентності -- субкомпетентність Анотація: Висвітлені ключові проблеми, пов'язані з упровадженням компетентнісного навчання у практику сучасної школи, визначено зміст читацької компетентності, доведено доконечну потребу формування її якісної характеристики компетентного учня-читача. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |