Романишина, Наталія. Технологічно зорієнтована модель вивчення новели у школі / Наталія Романишина> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 11. - С. 42-47. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Новели--Вивчення--Шкільна програма Кл.слова (ненормовані): жанрові ознаки -- засвоєння знань -- жанрова природа Анотація: Визначено альтернативні до традиційно оганізованого навчання технологічні умови вивчення семикласниками теоретико-літературного поняття "новела": психологічне налаштування на діяльність за моделлю "засвоєння усього обсягу знань", уточнення змісту й компонентів навчального матеріалу, критеріїв опанування теми, варіантів організації роботи учнів, діагностичних та контрольних завдань. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |