Гуштан, Т. В.
    Роль інформаційних ресурсів і комунікацій в управлінні товарним асортиментом [Текст] / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 7/8. - С. 50-54. - Бібліогр.: с. 54 (10 назв)
Рубрики: Торговельні підприємства--Інформаційне забезпечення
Анотація: В умовах ринкових відносин управління асортиментом є одним з найважливіших факторів організації роботи підприємства, що охоплює всі основні сфери його торговельної діяльності. Ефективне управління асортиментом потребує використання відповідних інформаційних ресурсів, узгоджених комунікацій. У статті дано визначення поняття "інформація". Виділено характеристики управлінської інформації. Окреслено особливості інформаційних ресурсів, основні їх функції та наведено типові джерела їх формування. Наведено визначення поняття "комунікація". Визначено основні положення, що забезпечують ефективність комунікацій при управлінні асортиментом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)