Попова, Ольга Юріївна.
    Метаеврістичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампанії [Текст] / Ольга Юріївна Попова, Алі Аль-Абабнех Хасан // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 1. - С. 44-48. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Реклама--Торгова реклама
   Рекламний бізнес--Бізнес

   Рекламні послуги--Реклама

Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія -- мінімізація ризиків -- планування реклами -- метаеврістика
Анотація: Стаття присвячена изначенню місця і ролі метаеврістичних підходів в розробці рекламної компанії. У статті обгрунтовано необхідність використання методів метаеврістики з метою зниження ризиків рекламної компанії.


Дод.точки доступу:
Хасан, Алі Аль-Абабнех

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)