Ніфатова, О. М.
    Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління [Текст] / О. М. Ніфатова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 12. - С. 157-163. - Бібліогр. с. 162-163 (9 назв)
Рубрики: Торгові марки
Анотація: Статтю присвячено формуванню формалізованого представлення сутності брендингового підходу в управлінні інтегрованими структурами бізнесу. На основі застосування апарату формальної логіки та морфологічного аналізу запропоновано авторське визначення поняття "брендинг інтегрованої структури бізнесу". Представлено модель брендингу інтегрованої структури бізнесу в рамках використання системного підходу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)