Ніфатова, О. М. Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління [Текст] / О. М. Ніфатова> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 12. - С. 157-163. - Бібліогр. с. 162-163 (9 назв) Рубрики: Торгові марки Анотація: Статтю присвячено формуванню формалізованого представлення сутності брендингового підходу в управлінні інтегрованими структурами бізнесу. На основі застосування апарату формальної логіки та морфологічного аналізу запропоновано авторське визначення поняття "брендинг інтегрованої структури бізнесу". Представлено модель брендингу інтегрованої структури бізнесу в рамках використання системного підходу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |