Бєлєнька, Ганна Експериментально-дослідницька діяльність у природі: уточнюємо поняття, актуалізуємо завдання [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 2-7 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Ознайомлення з навколишнім світом Кл.слова (ненормовані): етапи експериментально-дослідницької діяльності -- алгоритм проведення досліду -- експериментування Анотація: "Від народження дитина прагне пізнати все, що її оточує. Спершу малюк обстежує світ органами чуття - роздивляється, обмацує, пробує "на зуб", згодом проводить цілеспрямовані експерименти, на кшалат, які речі тонуть у ванні тощо. Старшому дошкільнику вже по силах здійснювати складніші досліди: висувати гіпотези, перевіряти їх, аналізувати результати, робити висновки. Завдання дорослого - підтримувати пізнавальний інтерес дітей і створювати умови для розвитку їхніх дослідницьких умінь". Даний випуск "ДВ" присвячений цій темі. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |