Ткаченко, В. В.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні [Текст] / В. В. Ткаченко, А. М. Громова // Економіка та держава. - 2018. - № 3. - С. 84-87. - Бібліогр. с. 87 (12 назв)
Рубрики: Маркетинг--ДОСЛІДЖЕННЯ--Україна
Анотація: У статті розглянуто ринок маркетингових досліджень в Україні: особливості його формування, обсяг та лідери. Проаналізовано статистичні дані Української асоціації маркетингу, а саме: структуру замовників маркетингових досліджень, методи, що використовують під час таких досліджень, та товари, які вивчають на ринку. Визначено проблемні аспекти національного та міжнародного ринків маркетингових досліджень на підставі опитування маркетингових компаній. Відображено міжнародні тенденції, що сприятимуть розвитку такого ринку в Україні і у світі.


Дод.точки доступу:
Громова, А.М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)