Берегова, Г. І. Вплив індивідуальної синергії продавця на ефект виторгу [Текст] / Г. І. Берегова, В. Н. Гладунський> // Регіональна економіка. - 2018. - № 1. - С. 126-131 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Синергетика--Підприємство Кл.слова (ненормовані): система -- синергія -- людина -- управління -- синергетичний ефект Анотація: Розглядається Людина як складна відкрита система, як основна рушійна сила будь-якої соціально-економічної системи. На основі синергетичного підходу розкриваються можливості досягнення економічного ефекту окремою людиною у процесі виробничої діяльності, у процесі менеджменту та самоменеджменту. Наведено результати спостережень за діяльністю продавців одного з магазинів Львова та проілюстровано взаємозв’язок елементів синергізму з рівнями виторгу. На конкретних даних щотижневих виторгів математично обгрунтовано та графічно проілюстровано позитивний економічний ефект, який одержано здебільшого за синергії внутрішніх і зовнішніх характерних якостей продавців. Аргументується, що така синергія досягається завдяки самоорганізації та ефективному виконанню продавцями двох управлінських функцій управління покупцями та управління самим собою, в основі яких лежить принцип компромісу інтересів. Показано, що ефект самоорганізації досягається за умови поєднання фізичних, інтелектуальних, духовних, психічних, комунікаційних якостей продавців та одновекторного спрямування цих якостей. Дод.точки доступу: Гладунський, В. Н. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |