Рашковська, Ілона. Психологічний супровід формування батьківсько-дитячих стосунків у початковій школі / Ілона Рашковська> // Початкова школа. - 2018. - № 5. - С. 46–48. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Педагогіка--Сімейне виховання Дитяча психологія--Молодші школярі Кл.слова (ненормовані): сімейне виховання -- батьківсько-дитячі стосунки -- сім’я -- виховання дитини -- психокорекційна робота -- взаємодія батьків та учнів -- вправи -- початкова школа Анотація: У статті розглянуті шляхи підвищення ефективності батьківсько-дитячих стосунків у молодшому шкільному віці. Названо діагностичні методики, які психолог може використовувати в роботі з батьками та дітьми. Продемонстровано орієнтовні вправи для використання на заняттях та тренінгах, надано практичні рекомендації батькам щодо гармонізації стосунків з дітьми, запропоновано практичний інструментарій, яким може скористатись вчитель початкових класів у роботі з учнями та їхніми батьками. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |