Мельник, Тетяна. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах [Текст] / Тетяна Мельник> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 2. - С. 8-25 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 25. - Дод. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Реклама--Маркетинг--Комунікація--Соціальні мережі Кл.слова (ненормовані): інформаційні технології -- шопінг -- анкетування -- торговельні мережі Анотація: Стаття виконана в межах проведення Всеукраїнського конкурсу наукових дослідницьких робіт студентів "Молодь опановує маркетинг імені Ігоря Ткаченка". Розвиток інформаційних технологій має значний вплив на повсякденне життя людини. Соціальні мережі значно розвинулися як в кількості користувачів, так і в можливостях сервісу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |