Петриняк, А. Я.
    Оцінка ефективності системи управління підприємства ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод Оскар" [Текст] / А. Я. Петриняк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 4. - С. 90-96. - Біблііогр.: с. 94-95 (9 назв)
Рубрики: Харчові підприємства--Маркетинг
   Підприємства--Управління

Анотація: Досліджено основні напрями росту виробництва мінеральних вод. Відносно напрямів росту виробництва обумовлено вибір маркетингової концепції. Окреслено стратегію інтенсивного росту як глибоке проникнення на ринок, розширення меж ринку та розвиток товару. Стратегія інтегративного росту представлена як регресивна, прогресивна та горизонтальна інтеграція.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)