Калмикова, Лариса. Що потрібно знати вчителю про знання у дітей мови та метамови [Текст] / Лариса Калмикова> // Початкова школа. - 2018. - № 7. - С. 54-58. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Мовознавство--Психолінгвістика Педагогіка дошкільна--Розвиток мови Кл.слова (ненормовані): психолінгвістика -- мовленнєві здібності -- знання мови -- знання про мову -- мовна компетенція -- мовлення -- користування мовою -- дошкільники Анотація: Стаття присвячена висвітленню деяких аспектів оволодіння дітьми дошкільного віку знаннями мови та знаннями про мову, розрізненню цих двох різновидів знань, розкриттю їх відмінностей і особливостей, а також специфіки функціонування. В ній детально описані стратегії й тактики емпіричного набуття мовних знань і процедури користування мовою в мовленні та оволодіння метамовою; представлено два види знань про мову – декларативні й процедуральні, обґрунтовано їх значення для розвитку мовної та мовленнєвої компетенції дітей. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |