Соломянюк, Н. М.
    Феномен маніпулятивного впливу реклами [Текст] : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності / Н. М. Соломянюк, Л. В. Опульська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 6. - С. 53-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Методи впливу реклами
Рубрики: Реклама--Економіка--Психологічний вплив
   Громадська свідомість--Рекламні засоби

   Маніпуляція--Психологія маніпуляції

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- психологічний вплив -- маніпуляція -- маніпулятивний вплив
Анотація: Предметом дослідження даної статті є особливості реалізації і застосування маніпулятивних методів і прийомів в рекламному бізнесі.


Дод.точки доступу:
Опульська, Л.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)