Соломянюк, Н. М. Феномен маніпулятивного впливу реклами [Текст] : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності / Н. М. Соломянюк, Л. В. Опульська> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 6. - С. 53-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Методи впливу реклами Рубрики: Реклама--Економіка--Психологічний вплив Громадська свідомість--Рекламні засоби Маніпуляція--Психологія маніпуляції Кл.слова (ненормовані): реклама -- психологічний вплив -- маніпуляція -- маніпулятивний вплив Анотація: Предметом дослідження даної статті є особливості реалізації і застосування маніпулятивних методів і прийомів в рекламному бізнесі. Дод.точки доступу: Опульська, Л.В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |