Мельник, Тетяна. Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [Текст] / Тетяна Мельник, Анна Варібрусова> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5. - С. 32-53 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 51-54
Кл.слова (ненормовані): бренд країни -- національний брендинг -- міжнародний імідж країни Анотація: Досліджено позиції країн світу у провідних брендингових рейтингах. Узагальнено чинники, які безпосередньо впливають на формування національного бренду, встановлено взаємозалежність національного та корпоративного брендів. Запропоновано авторську концепцію формування і подальшого розвитку успішного національного бренду. Дод.точки доступу: Варібрусова, Анна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |