Ковальчук, Світлана.
    Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу [Текст] / Світлана Ковальчук, Мар'яна Принько // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 5. - С. 27-34 : рис., табл.
Рубрики: Маркетингові комунікації--Підприємства--Неприбуткові організації--Співпраця
Кл.слова (ненормовані):
синергійний ефект -- штрафні санкції -- громадянське суспільство -- стратегічні партнери
Анотація: Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки базуються на дослідженні ставлення та політики останніх щодо такої співпраці. Підприємства, в залежності від внутрішньої політики щодо співпраці з неприбутковими організаціями поділені на такі групи: "Антоганіст", "Індиферент","Провайдер". Автори статті для кожної групи проаналізували та запропонували власний сценарій щодо співпраці із неприбутковою організацією: "пасивна лояльність'', "вибіркова залученість", "цілковита лояльність", а також розробили критерії віднесення підприємства до відповідної групи та надали рекомендації для неприбуткових організацій щодо шляхів побудови співпраці з підприємствами різних груп.


Дод.точки доступу:
Принько, Мар'яна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)