Петриняк, А. Я. Пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств - виробників мінеральних вод [Текст] / А. Я. Петриняк, В. В. Іванишин> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 10. - С. 62-69. - Бібліогр.: с. 68 (10 назв) Рубрики: Промислові підприємства--Маркетинг Анотація: У статті розглядається сутність та пріоритети системи управління маркетинговою концепцією розвитку підприємств-виробників мінеральних вод. Визначено основні завдання системи показників маркетингової діяльності підприємств, а також інформацію яка використовується для узгодження управлінських рішень. Дод.точки доступу: Іванишин, В.В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |