Петриняк, А. Я. Передумови формування маркетингово! концепції управління ринку мінеральних вод [Текст] / А.Я. Петриняк> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 11. - С. 79-84. - Бібліогр.: с. 84 (6 назв) Рубрики: Харчова промисловість--Маркетинг Анотація: У статті розглядається формування маркетингової концепції управління ринку мінеральних вод, що належить до харчової промисловості та формує привабливий за обсягом ринок. Це зумовлено тим, що продукція даної галузі займає важливе місце у споживанні. Визначено, що головним рушійним механізмом та каталізатором змін у глобалізованому світі є маркетингова концепція, широке застосування якої слід визнати пріоритетним напрямом суспільного розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |