Петриняк, А. Я.
    Передумови формування маркетингово! концепції управління ринку мінеральних вод [Текст] / А.Я. Петриняк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 11. - С. 79-84. - Бібліогр.: с. 84 (6 назв)
Рубрики: Харчова промисловість--Маркетинг
Анотація: У статті розглядається формування маркетингової концепції управління ринку мінеральних вод, що належить до харчової промисловості та формує привабливий за обсягом ринок. Це зумовлено тим, що продукція даної галузі займає важливе місце у споживанні. Визначено, що головним рушійним механізмом та каталізатором змін у глобалізованому світі є маркетингова концепція, широке застосування якої слід визнати пріоритетним напрямом суспільного розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)