Рясних, Євгенія.
    Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства [Текст] / Євгенія Рясних, Олена Савченко // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 35-44 : табл. - Бібліогр.: с. 44
УДК
Рубрики: Маркетингові дослідження--Асортимент продукції
Кл.слова (ненормовані):
фінансовий аналіз -- номенклатура -- збут продукції -- прибуток
Анотація: У статті розглянуто деякі проблеми управління асортиментом продукції підприємства. Проведено аналіз прибутковості та рентабельності виробів як основи прийняття рішень з управління асортиментом. Визначено переваги та перспективність у застосуванні маржинального підходу до аналізу асортименту продукції підприємства задля уникнення помилок та неточностей у розрахунках.


Дод.точки доступу:
Савченко, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)