Контент-маркетинг: стратегія і тактика [Текст] / Наталія Савицька, Валерія Михайлова, Катерина Полевич, Вікторія Декадіна> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 45-51 : табл. - Бібліогр.: с. 51 Рубрики: Інтернет-маркетинг Кл.слова (ненормовані): технічні рішення -- культура споживання -- контент-план -- бренд Анотація: Контент-маркетинг перетворився на серцевину сучасного маркетингу, оскільки дозволяє відстежувати шлях, який проходить споживач від пошуку ідеї про товар/послугу до моменту здійснення трансакції. Авторський колектив дослідив у даній статті систематизацію науково-практичних підходів до стратегії та тактики контент-маркетингу. Дод.точки доступу: Савицька, Наталія; Михайлова, Валерія; Полевич, Катерина; Декадіна, Вікторія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |