Зозульов, Олександр. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі [Текст] / Олександр Зозульов, Катерина Афанасьева> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 52-65 : рис. - Бібліогр.: с. 65 Рубрики: Інтернет-маркетинг--Кіберпростір--Стратегії Кл.слова (ненормовані): медіа планування -- сегментування -- стратегія збуту -- сайт-візитівка Анотація: У даній статті визначено поняття кіберпростір та мережа Інтернет. Визначені їхні схожі риси та розбіжності у визначенні. Представлений спеціально створений загальний хід розрогляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: характеристика компанії, стратегія збуту, вибір простору існування компанії, спосіб присутності компанії у мережі Інтернет, стратегія комунікації. Розроблена в результаті дослілдення схема є науковою новизною, яка формує специфічну послідовність дій, характерну для розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі. Дод.точки доступу: Афанасьева, Катерина Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |