Городецька, Тетяна Борисівна.
    Інноваційний маркетинг в стратегічному управлінні промисловим підприємством [Текст] / Тетяна Борисівна Городецька, Алла Григорівна Іващенко, Людмила Вікторівна Семерунь // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 2. - С. 28-33. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Стратегічне управління--Інновації--Маркетинг--Промислове виробництво
Кл.слова (ненормовані):
стратегічне управління -- інноваційна система -- мікросередовище -- прогноз попиту
Анотація: У статті розглянуто розвиток інноваційних програм стратегічного управління в промисловості, що ускладнено сучасними українськими умовами, відсутністю загальновизнаної центральної теоретичної основи інноваційних систем управління. Розглядаються концептуальні основи стратегічних управлінських рішень, а також практика прогнозування споживчого попиту.Поєднання інноваційної та маркетингової складових дозволяє з якісно нових позицій здійснити погляд на управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства.


Дод.точки доступу:
Іващенко, Алла Григорівна; Семерунь, Людмила Вікторівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)