Городецька, Тетяна Борисівна. Інноваційний маркетинг в стратегічному управлінні промисловим підприємством [Текст] / Тетяна Борисівна Городецька, Алла Григорівна Іващенко, Людмила Вікторівна Семерунь> // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 2. - С. 28-33. - Бібліогр. наприкінці ст. Рубрики: Стратегічне управління--Інновації--Маркетинг--Промислове виробництво Кл.слова (ненормовані): стратегічне управління -- інноваційна система -- мікросередовище -- прогноз попиту Анотація: У статті розглянуто розвиток інноваційних програм стратегічного управління в промисловості, що ускладнено сучасними українськими умовами, відсутністю загальновизнаної центральної теоретичної основи інноваційних систем управління. Розглядаються концептуальні основи стратегічних управлінських рішень, а також практика прогнозування споживчого попиту.Поєднання інноваційної та маркетингової складових дозволяє з якісно нових позицій здійснити погляд на управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства. Дод.точки доступу: Іващенко, Алла Григорівна; Семерунь, Людмила Вікторівна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |