Соломянюк, Н. М.
    Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем [Текст] / Н. М. Соломянюк, М. В. Гуменна // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 12. - С. 56-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (6 назв)
Рубрики: Роздрібна торгівля--Мерчандайзинг
Анотація: У статті розглянуто суть поняття "візуальний мерчандайзинг", інструменти візуального мерчандайзингу, які використовують підприємства в процесі управління роздрібної реалізіціі продукції і досліджено вплив кольору на поведінку споживачів на ринку безалкогольних напоїв України. Проведено порівняльний аналіз позиціонування брендів компанії "The Соса - Cola Company" і "PepsiCo Inc" з урахуванням впливу кольору на поведінку споживачів.


Дод.точки доступу:
Гуменна, М.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)