Савицька, Наталія.
    Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді [Текст] / Наталія Савицька, Оксана Афанасьєва, Марія Михайлова // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 1. - С. 33-41 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 41
Рубрики: Ринок--Харчові продукти--Маркетингові дослідження
Кл.слова (ненормовані):
анкетне опитування -- формування попиту -- інноваційні продукти
Анотація: Проблеми раціонального харчування молоді та студентів зумовлена багатьма факторами, серед них - високий ритм життя та відсутність часу на здорове харчування; значні відхилення в традиційних продуктах від норм, що пов'язані з недостатністю або надлишком поживних речовин; недостатня поінформованість про швидке і корисне харчування як основу здорового способу життя. Автори статті пропонують для харчування молоді корисні продукти із доведеною біологічною дією на основі проведеного маркетингового дослідження.


Дод.точки доступу:
Афанасьєва, Оксана; Михайлова, Марія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)