Корчинський, Андрій.
    Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа [Текст] / Андрій Корчинський // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 1. - С. 54-56 : фот. - Бібліогр.: с. 56
Рубрики: Маркетингові комунікації--Соціальні мережі
Кл.слова (ненормовані):
адвокати бренда -- амбасадори бренда -- мікроблоги
Анотація: Автор статті вважає, що запорукою успіху діяльності компанії є застосування маркетингових комунікацій у соціальних медіа із потенційними та реальними споживачами з метою їх приєднання до адвокатів компанії, формування довірливих взаємовідносин із реальними споживачами-адвокатами компанії. Для оцінки ефективності маркетингових комунікацій використовується широкий набір методик, які розглянуті в даній статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)