Підласий, І. П. Булінг - жорстокий привід реорганізувати практику виховання / І. П. Підласий> // Виховна робота в школі. - 2019. - № 5. - С. 4-21 Рубрики: Соціальна педагогіка--Соціальні проблеми Кл.слова (ненормовані): булінг -- цькування -- насилля -- агресія -- агресивність -- виховання Анотація: Поширення шкільного булінгу в закладах освіти свідчить про кризу українського виховання. Автор досліджує причини, які спонукають появі даного явища. "Агресивність уже існує в людині, закладена природою. Агресивність - уроджена якість людини. Вона вже є, формувати її не треба, потрібно усіма можливими способами її послаблювати. Але повністю уроджену якість - агресивність - в усіх її виявах здолати не можна. Тому булінг був і є природним виявленням агресивності. Головне - утримати її в контрольованих межах і не давати розростатись". Автор аналізує провідні якості сучасної молоді та окреслює орієнтири для перебудови виховання. Що треба негайно зробити? Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |