Сусська, Ольга.
    Інституціональність vs проспериті. Про зміни медіа-ландшафту та методологічні лакуни соціології масових комунікацій / Ольга Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2019. - № 1. - С. 56-72 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Засоби масової комунікації--Комунікативні відносини--Інституціональність--Сучасне розуміння
Кл.слова (ненормовані):
соціологія мас-медіа -- масова комунікація -- комунікативна взаємодія -- інформаційний обмін -- журналістська спільнота
Анотація: Статтю присвячено розгляду сучасного розуміння інституціональності комунікативних відносин у медіа-просторі, їхнього асиметричного статусу в його неантагоністичному протистоянні новому статусу приватності-суб’єктності, з його самодостатністю та успішністю (проспериті), що демонструє “партиципаційна журналістика”, або “журналістика участі”.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)