Рондяк, Леся. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів [Текст] / Леся Рондяк> // Початкова школа. - 2019. - № 6. - С. 1-6. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Освіта--Педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): партнерська взаємодія -- молодші школярі -- практична підготовка -- майбутні вчителі початкових класів -- Самбірський педколедж ім. І. Филипчака -- студенти коледжу Анотація: У статті висвітлено процес оволодіння майбутніми вчителями початкових класів технологіями формування партнерської взаємодії учнів. Поставлено такі завдання: на основі наукових джерел з'ясувати зміст поняття "партнерська взаємодія"; обґрунтувати доцільність формування партнерських стосунків серед учнів початкових класів; висвітлити зміст практичної роботи з підготовки майбутніх учителів початкових класів до впровадження технологій формування партнерської взаємодії учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |