Петрик, Ольга.
    Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів [Текст] / Ольга Петрик // Початкова школа. - 2019. - № 6. - С. 39-43.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
комунікативно-діяльнісний підхід -- мовленнєва діяльність школярів -- спілкування -- комунікативна компетентність -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто аспекти щодо реалізації комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів. Підкреслено, що у сучасній школі необхідне комунікативне спрямування освітнього процесу, тобто така організація діяльності щодо опанування українською мовою, яка стимулює бажання висловлюватися українською мовою, вільно спілкуватися нею, залучає школярів до активної мовленнєвої діяльності, набуття ними умінь переконувати співрозмовників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)