Попригіна, Любов. Особливості мерчандайзингу ХХІ століття та його роль в управлінні продажами [Текст] / Любов Попригіна, Олег Данніков> // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 2. - С. 55-58. - Бібліогр.: с. 58 Рубрики: Маркетингові комунікації--Реклама--Мерчандайзинг Кл.слова (ненормовані): програмне забезпечення -- дистриб'ютер -- польова команда -- комп'ютерні технології Анотація: У статті розглядається застосування сучасних методів в мерчандайзингу, а саме застосування програмного забезпечення для автоматизації процесів. Розглянуто роль автоматизації в мерчандайзингу та можливості підвищення ефективності роботи завдяки застосуванню останніх розробок у сфері продажів. Описано основні задачі та можливості при застосуванні автоматизації мерчандайзингу. Дод.точки доступу: Данніков, Олег Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |