Тарасюк, А. В.
    Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств [Текст] / А. В. Тарасюк // Економіка АПК. - 2019. - № 7. - С. 101-106 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--АПК--Конкурентоспроможність
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- конкурентоспроможність -- аграрне підприємство -- маркетинговий механізм -- товари на ринку
Анотація: Мета статті - розкрити сутність та стан управління маркетингом як інструмента підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств. Дослідження підтверджують, що найбільш повно рівень конкурентоспроможності аграрних підприємств проявляється у конкурентній боротьбі між підприємствами галузі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)