Ляденко, Т. В. Аналіз стану реалізації організаційно-економічного механізму маркетингу залізорудних підприємств України [Текст] / Т. В. Ляденко> // Економіка та держава. - 2019. - № 5. - С. 111-117 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 116-117
Кл.слова (ненормовані): виробничо-збутова діяльність -- залізорудні родовища -- інтерактивний маркетинг Анотація: У статті надано загальну оцінку забезпеченості України залізною рудою. Проведено експертну оцінку використання форм реалізації організаційно-економічного механізму маркетингового управління виробничо-збутовою діяльністю та використання маркетингових інструментів стимулювання збуту. Дод.точки доступу: Дикий, І. А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |