Ляденко, Т. В.
    Аналіз стану реалізації організаційно-економічного механізму маркетингу залізорудних підприємств України [Текст] / Т. В. Ляденко // Економіка та держава. - 2019. - № 5. - С. 111-117 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 116-117
УДК
Рубрики: Маркетинг--Економічний механізм--Підприємства України
Кл.слова (ненормовані):
виробничо-збутова діяльність -- залізорудні родовища -- інтерактивний маркетинг
Анотація: У статті надано загальну оцінку забезпеченості України залізною рудою. Проведено експертну оцінку використання форм реалізації організаційно-економічного механізму маркетингового управління виробничо-збутовою діяльністю та використання маркетингових інструментів стимулювання збуту.


Дод.точки доступу:
Дикий, І. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)