Захарченко, Олена.
    Принципи суб'єктно-об'єктних стосунків у формуванні особистісної обдарованості [Текст] / Олена Захарченко // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 9. - С. 31-32.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- особистісна обдарованість -- дитяча психологія -- суб’єктивно-об’єктивні стосунки -- принципи
Анотація: "З-поміж різноманіття напрямів удосконалення системи освіти в Україні чи не найважливішим є виявлення, освіта і розвиток обдарованих і талановитих дітей. Саме такі діти і є тим інтелектуальним потенціалом, завдяки якому маємо перспективу розвитку генетинчо багатого соціуму. Завдання педагога - розробити індивідуальні програми, створити теплу, емоційно безпечну атмосферу в колективі, знайти з дитиною зворотний зв'язок, поважати особистість, сприяти формуванню позитивної самооцінки учня, поважати його цінності, заоохочувати творчу уяву, стимулювати розвиток розумових процесів вищого рівня та виявляти повагу до індивідуальності учня."


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)