Онопченко, О. В.
    Особливості проведення практичних занять для обдарованих учнів у віртуальних класах [Текст] / О. В. Онопченко // Педагогіка і психологія. - 2019. - № 3. - С. 35-41. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
віртуальні класи -- онлайн-навчання -- методика -- ОБДАРОВАНІ ДІТИ
Анотація: Обгрунтовано потребу й доцільність створення віртуальних класів у роботі з обдарованими дітьми, оскільки навчання в таких класах є ефективною формою роботи. Онлайн-програми відкривають здібним дітям можливість підключатися до курсів, використовувати навчальні матеріали та електронні бібліотеки, до яких немає доступу вдома чи в школі. Розглянуто переваги й недоліки організації навчально-виховного процесу у віртуальних освітніх середовищах. Проаналізовано різні засоби організації навчання у віртуальних класах, значення такого навчання для інтеграції формальної та неформальної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)