Паньковець, Т. С. Формування соціальних компетентностей дітей з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору [Текст] / Т. С. Паньковець> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2019. - N 7. - С. 2-4. - Бібліогр.: с. 4 Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Соціальні компетентності Ігрова діяльність--Соціальні компетентності Кл.слова (ненормовані): Соціальні компетентності Анотація: У статті йдеться про те, що формування соціальної компетентності в школярів в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору розпочинається з ігрової діяльності. Це зумовлено тим, що гра є не лише важливою, а навіть, необхідною складовою життєдіяльності молодших школярів, адже не заперечує та не заважає навчально-пізнавальній діяльності, а навпаки - сприяє її досягненням і розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |