Монтрін, Ірина. Оцінювання ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг [Текст] / Ірина Монтрін, Антоніна Коротєєва> // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 5. - С. 17-22 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 22
Кл.слова (ненормовані): економічна ефективність -- комунікаційна ефективність -- бізнес-моделі -- маркетинговий менеджмент Анотація: Стаття присвячена оцінюванню ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг ( на прикладі туристичного агенства), а саме визначення комунікаційного та економічного ефекту після проведення рекламної компанії. Запропоновано матричний метод визначення економічної та комунікаційної ефективності реклами на основі методу аналітичних ієрархій Т. Сааті. Дод.точки доступу: Коротєєва, Антоніна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |