Монтрін, Ірина.
    Оцінювання ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг [Текст] / Ірина Монтрін, Антоніна Коротєєва // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 5. - С. 17-22 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 22
УДК
Рубрики: Туристичні послуги--Ринок--Реклама--Оцінювання
Кл.слова (ненормовані):
економічна ефективність -- комунікаційна ефективність -- бізнес-моделі -- маркетинговий менеджмент
Анотація: Стаття присвячена оцінюванню ефективності реклами підприємства на ринку туристичних послуг ( на прикладі туристичного агенства), а саме визначення комунікаційного та економічного ефекту після проведення рекламної компанії. Запропоновано матричний метод визначення економічної та комунікаційної ефективності реклами на основі методу аналітичних ієрархій Т. Сааті.


Дод.точки доступу:
Коротєєва, Антоніна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)