Танасійчук, Альона.
    Вивчення попиту на мінеральну воду [Текст] / Альона Танасійчук, Аліна Габрид // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 6. - С. 42-49 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 49
УДК
Рубрики: Маркетингові технології--Дослідження--Попит--Мінеральна вода
   Мінеральні води--Дослідження

Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- структура споживання -- екологічна культура -- культура споживання
Анотація: У статті проведено дослідження ринку мінеральної води на основі аналізу попиту на мінеральну воду. Вивчення попиту споживачів на мінеральну воду здійснювалося в сегменті В2С, методом стандартизованого опитування за допомогою анкети, яка роздавалася респондентам на місці продажу. Дослідження допомогло визначити вподобання споживачів щодо вибору мінеральної води та дозволити врахувати його результати вітчизняними виробничими та торговельними підприємствами.


Дод.точки доступу:
Габрид, Аліна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)