Гончар, Ольга.
    Інтеграційні фактори сучасності як передумови розвитку маркетингового потенціалу [Текст] / Ольга Гончар, Ірина Поліщук // Журнал європейської економіки. - 2019. - № 2. - С. 154-166. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Ринок (екон.)--Підприємства--Маркетинг--Конкуренція--Україна
Анотація: Конкретизовано передумови інтеграційних спрямувань сучасних підприємницьких структур, активізації маркетингової діяльності, актуалізації проблем розвитку маркетингового потенціалу і забезпечення конкурентоспроможності.


Дод.точки доступу:
Поліщук, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)