Терренс Коул
    Як виробникам і ритейлерам підготуватися до стабілізації після COVID-19 [Текст] / Терренс Коул // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 2. - С. 7-9
Рубрики: Маркетинг--Антикризове управління
   Коронавірус (COVID-19)--Інфекційні хвороби--Пандемії

Кл.слова (ненормовані):
оптові закупівлі -- асортимент продукції -- ціноутворення -- конкуренція
Анотація: З розвитком кризи, пов'язаної з Covid-19, FMCG компанії зіштовхнулися з різноманітними викликами, головний з яких - забезпечення доступності товару на полиці та ефективне антикризове управління ланцюгом постачання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)