Кирилов, Ю. Є.
    Формування конкурентних переваг суб’єктів туристичної галузі [Текст] / Ю. Є. Кирилов, В. Г. Грановська, Л. О. Алєщенко // Економіка АПК. - 2020. - № 5. - С. 45-55 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Конкурентоспроможність
   Туризм--Стратегія розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
стратегія розвитку -- кокурентні переваги -- конкурентоспроможність -- туристична галузь -- туроператори -- турагенти -- ціна -- якість -- туристичні послуги -- туризм -- інновації в туризмі -- конкурентоспроможний туристичний продукт
Анотація: Мета статті - науково-теоретично та методично обгрунтувати економічний механізм формування конку-рентних переваг суб’єктів туристичного бізнесу як складової їх стратегічного розвитку. Запропоновано заходи підвищення конкурентоспроможності та забезпечення конкурентних переваг суб’єктами туризму Південного регіону, що можуть бути використані при розробці регіональних програм розвитку туризму інших регіонів. Для суб’єктів туристичної діяльності визначено пріоритети економічного механізму стратегічного розвитку, що є основою реалізації їх соціально-економічної місії та побудови ефективної бізнес-стратегії.


Дод.точки доступу:
Грановська, В. Г.; Алєщенко, Л. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)