Мирощенко, Наталія Юріївна.
    Проблеми комерціалізації інноваційної продукції промислових підприємств [Текст] / Н. Ю. Мирощенко, О. Л. Зарицька, А. В. Симак // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 12. - С. 35-40. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Комерціалізація--Інноваційна діяльність--Промислове виробництво--Україна
Кл.слова (ненормовані):
комерціалізація -- інноваційна продукція -- інноваційна діяльність -- проблеми -- промислове підприємство
Анотація: Одним із визначальних факторів інноваційного розвитку економіки є комерціалізація інноваційних продуктів і технологій. У цій сфері в Україні більше проблем, аніж здобутків. У статті виокремлено ключові проблеми комерціалізації інноваційної продукції промислових підприємств, до переліку яких віднесено такі: загроза передчасної неконтрольованої комерціалізації дифузії інноваційної продукції; висока імовірність втрати прав власності на інновацію, неточність оцінювання попиту на інноваційну продукцію і прогнозування обсягу її збуту; складність адекватного вибору стратегії і побудова тактики просування високотехнологічної продукції на ринку.


Дод.точки доступу:
Зарицька, Оксана Леонідівна; Симак, Анастасія Валеріївна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)